۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۹۵۸۹۶
مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم تشریح کرد؛

وظیفه مسؤولان در قبال صیانت از نظام و انقلاب 

وظیفه مسؤولان در قبال صیانت از نظام و انقلاب 
حجت الاسلام دهقانی گفت: مسؤولان جمهوری اسلامی در کنار خدمت به مردم باید به فکر زمینه سازی حکومت حضرت حجت(عج) باشند؛ در غیر این صورت خیانت کرده‌اند.

حجت الاسلام فرهاد دهقانی مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: دهه نورانی و پر از برکت فجر تبدیل به یکی از شعائر و به رخ نمایاندن وحدت کشور عزیزمان به اجانبی است که منتظر شکستن این وحدت هستند.

وی افزود: امروز اگر کشور مقتدر ایران تحت لوای رهبری مدیر، مدبر، آگاه به زمان و شرایط است و از تعرضات جنگی مصون مانده، یک راز مهم آن همین اتحاد است، بله گلایه هایی در جامعه وجود دارد ولی گلایه و انتظار داشتن غیر از تفرقه است. 

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) ابراز داشت: وظیفه مردم یادآوری ارزش های انقلاب، انگیزه های انقلاب و پیشرفت های انقلاب مثلا تفاوت شهر تهران امروز از حیث توسعه و رفاه با تهران قبل از انقلاب، کسب عزت جهانی و... به خود و دیگران است.

وی درباره وظیفه مشترک مردم و مسؤولان ابراز داشت: با مطالعه صحیفه امام خمینی(ره) می‌توان فهمید چه خطراتی دین، ارزش های انسانی و منافع ملی ما را تهدید می کند.

حجت الاسلام دهقانی اظهار داشت: به طور مثال در حوزه دین، قبل از انقلاب متحجرانی رشد کرده بودند که می‌گفتند شاه سایه خداست، نباید با شاه جنگید، هر کس احمق تر بود عزیزتر می شد و هرکس کج تر راه می رفت متدین تر بود.

وی در ادامه بیان داشت: بعد از انقلاب همان کسانی که می گفتند طلاب فقط باید مشغول فقه و اصول باشند و علَم مخالفت و مبارزه با انقلاب برداشتند، دردی که امام از متحجران کشید از همه دردها و تبعیدها و دوری ها بدتر بود.

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) درباره وظیفه مسؤولان از زبان امام خمینی(ره) اظهار داشت: مسؤولان جمهوری اسلامی اگر به فکر ایجاد حکومت جهانی حضرت حجت(عج) نباشند خائن و خطر ساز هستند حتی اگر به مردم خدمت کنند.

وی افزود: اگر مسؤولی چنین تفکری داشته باشد قائل به نفی سبیل شده و هرگز به پیمان و قرارداد یا عهدنامه ای که کفار را مسلط بر ما بکند تن نمی دهد؛ مسؤولان بدانند باید احساس مسؤولیت جهانی کنند، جهانی تلاش کنند.

حجت الاسلام دهقانی اظهار داشت: مسؤولان باید بدانند صِرف ایجاد شور در دهه فجر اعم از فضا سازی، جشن و تجمعات کافی نیست اگرچه لازم است علاوه بر اقدامات شوری، اقدامات شعوری نیز داشته و بصیرت سیاسی مردم را بالا ببرند اما لازم است با تمام قوا برای این مردم در راستای اقامه حکومت حضرت حجت(عج) تلاش کنند.

وی در ادامه بیان داشت: باید توجه داشته باشیم از آنجایی که دشمن به دشمنی خود پایان نمی دهد هنوز جنگ تمام نشده بنابراین شعارهایی مثل جدایی دین از سیاست، آزادی و... سرمشقی است که منافقین آن را دیکته می‌کنند.

حجت الاسلام دهقانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید در این تحریم و جنگ اقتصادی که وجود دارد به میدان آمده، دست ضعیف ترها را بگیرند و به یکدیگر یاری رسانند./۹۶۹/ت302/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات